nilssonjennipher

* hey girl, is he everything you wanted in a man?

Publicerad 2010-02-21 19:17:07 i VARDAG,

är helt slut i både kroppen & skallen, att dricka fredag lördag nästan varje helg tär. rejält!
men kul har jag haft, vilket ju såklart är huvudsaken.

i fredags så skjutsade jag först syrran & emil på kallax, amanda följde med som sällskap. på vägen började vi samtala om vad tusan vi skulle fördriva kvällen med, planerna var ju att vi skulle ligga hemma & äta flott. men ingen av oss var speciellt sugna på att ta det lugnt, så istället gasade vi hem, sminkade oss & vid 8 for vi till kalix. jag for till sjöström där han, ante och robin var, & amanda gick till emil eftersom hon inte var så sugen att se hockey med oss andra. hur som helst - sverige vaaaaann! och bengan spelade jättebra, hade flera riktigt bra målchanser men pucken ville bara inte in, tyvärr.



när hockeyn var slut for vi alla ner på before. jennifer & jenny kom dit, så vi hann skratta ihjäl oss åt "STOR FETTO GÄDDAN!" ett antal gånger. tror folket i vårat bord (och alla andra inne på b4 också för den delen) var ganska less att höra det, haha. jag & ante stannade tills det stängde och sen skulle vi till jonas på efterfest, men den slutade ungefär likadant som alla våra andra efterfester - ingen dricker en droppe & alla längtar egentligen bara hem till sängen och sova. hahah. gick hem & på vägen lyckades jag med VÄRLDENS vurpa, nu är min höft helt uppsvullen och gör ont som fan. och mitt blåmärke på knät ska vi inte ens tala om, fyfan.

ja nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, ska börja rota fram träningskläder nu, ska snart iväg & träna lite innebandy. skriver om lördagskvällen + lägger in bilder direkt efter träningen!

Kommentarer

Postat av: slackerrrrrn

Publicerad 2010-03-04 11:49:40

uppmärksamhetskåta kalix tjejer...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela