nilssonjennipher

* I can do it even better in broken heels

Publicerad 2010-02-10 12:51:02 i VARDAG,

med tanke på alla jävla skoluppgifter jag har att göra under helgen & framförallt svenskaprovet jag har imorgon BORDE jag stanna hemma hela eftermiddagen och plugga. men det lockar inte för fem öre. istället ska jag nu sminka mig & sen ska jag fara med amanda till luleå. ska först gå på stan, måste hitta något till alla hjärtans dag-present åt ante. sen stannar vi kvar & kollar på kalix match, så lär ju inte bli det minsta pluggandet idag inte. får helt enkelt skjuta upp provet till på måndag eller nån gång nästa vecka, duktig tjej.

fyfan hur jag längtar efter studenten nu!



amanda & heidi på studenten förra året, kolla hur KUL!

Kommentarer

Postat av: Heidi

Publicerad 2010-02-10 16:02:36

Det är precis lika kul som det ser ut! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela