nilssonjennipher

* I know that I'm sick of beeing your slave

Publicerad 2010-02-04 16:03:09 i VARDAG,

måste väl börja detta inlägg med att tacka FEGON för alla nya läsare. tack vare dig kommer jag nu förmodligen bli sveriges nya bloggdrottning. nästan som kissie, dock snyggare. får jag en fet blogglön ska du få en relativt liten summa, men ändå stor nog att du har råd att betala för en ny,
fungerande rygg. snällt va?

sen fortsätter jag med att skriva om djurgården, vilket jag enligt honom gör väldigt ofta. ikväll är det en väldigt prestigefylld match, nämligen mot färjestad. ordet förlust får fan inte existera ikväll. och gustaf wesslau i kassen får fan heller inte existera, då är det nog lika bra att djurgården kräver walk OVER. nä, nu ska jag inte vara sån, men som bekant har jag inte mycket ros över för herr wesslau. ber till gudarna att hardy inser vilken sopa han är, och låter ridderwall stå resterande matcher.

Kommentarer

Postat av: Fegon

Publicerad 2010-02-04 16:40:32

Vad rar du är som nämnde mig : ) nu vill jag inte vara den som är den, men jag är nog ändå han och påpekar din lilla miss :)



Jag trodde att ett lag kan begära Walk Over, men däremot visste jag inte att laget kan kräva att få Gå ut och gå, istället för att spela match. Men men, en Walk Out kan ju kanske vara skönt om vädret är fint ;) ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela