nilssonjennipher

* I love you, is that ok?

Publicerad 2010-02-14 14:28:24 i VARDAG,



eftersom det är alla ♥ dag idag vill jag börja med att skriva vilken fin kille jag har, & hur mycket jag tycker om honom, så puss på dig! eftersom han har match idag fick vi "fira" dagen igår, for och hämtade mat från kina & köpte hem en massa godis och chips. låg sen bara i soffan & såg TV, hur mysigt som helst.

i fredags blev det ju som sagt var fest, trots att jag hade planerat att vara nykter. jag & amanda duschade och gjorde oss färdiga tillsammans, började dricka kring 6-tiden och vid nio fick vi skjuts ner på bowlingen där ante & hans kompisar var. fanny kom också dit, så hon och jag spelade på var sin bana. jag var GRYM dom första tre gångerna, tre strike på raken! men tyvärr så blev jag bara sämre ju längre tid det gick, kan det kanske bero på att jag fick mer alkohol i blodet? huvudsaken var i alla fall att jag vann över ante! haha. sen skulle vi vidare på B4, men det blev lite tjafs så jag och ante gick hem och sov istället.

... och nu sitter jag här och är rätt så stolt över mig själv, har nämligen gjort bort båda religionsuppgifterna! känns mycket skönt att ha dom ur världen. nu måste jag skynda mig i duschen, ska och se kalix match med amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela