nilssonjennipher

* I wanna feel it

Publicerad 2010-02-27 18:55:53 i HOCKEY,

jag orkar inte börja sminka mig & jag orkar inte fixa håret, så istället medans jag väntar på att heidi och fanny ska dyka upp passar jag på att skriva lite hockey (som förmodligen ingen läser) men ändå.

blev vinst för mitt älskade djurgården i eftermiddag, dock inte så övertygande som man hade kunnat hoppas på eftersom det var mot södertälje. nåja, 5-4 efter ordinarie tid = 3 poäng. alltid lika fint med vinst, kanske lite extra skönt nu när både färjestad, hehe. sen gjorde förmodligen inte ridderwall någon vidare match, 4 insläppta på 22 skott. alla har väl svackor, får hoppas han bara var lite ringrostig nu eftersom det varit uppehåll.

en som däremot INTE var ringrostig var mackan nilson, 3 poäng ikväll. fyfan så bra han är, blir förbannad då jag tänker på att han inte fanns med i OS-truppen. för nog fan hade mackan producerat mer än till exempel foppa. vilken skithög han är, blir så irriterad när bengt-åke väljer ut spelare bara för att dom råkar ha ett namn.


töt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela