nilssonjennipher

* I'm coming out of my cage, and I've been doing just fine

Publicerad 2010-02-09 15:40:13 i VARDAG,

var ledig från skolan igår, så tänkte vara duktig och göra bort lite av mina 7 restuppgifter. tror ni det gick? nej. istället for jag och amanda till kalix en sväng, och när jag kom hem tvingade jag mig själv att i alla fall göra bort en av alla jävla uppgifter. så nu har jag "bara" 6 stycken kvar. och alla ska vara färdig till på fredag tror jag. eller ja, en svenskaroman ska vara utläst till på torsdag då vi har prov, & den har jag inte ens börjat med. fan hur duktig jag är! borde egentligen plugga nu, men orkar jag? nej.

sen känner jag att jag ju mer eller mindre måste kommentera mackan nilson i gårdagens match mot HV. 3 mål! fett kung. synd att dom inte lyckades vinna, trots hans bedrift. nåja, tabellen ser ut som den ska, & att förlora mot just HV är inte direkt jordens undergång. både färjestad & luleå förlorade också, så jag är inte allt för besviken.

såg att amanda hade lagt in lite bilder sen både fredag och lördag, så här får ni lite mer bilder att snoka igenom.


  
   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela