nilssonjennipher

* I'm gonna find a way to make it without you tonight

Publicerad 2010-02-27 14:42:36 i VARDAG,

har ganska nyligt kommit hem till töre, ska ta och plocka ihop lite i rummet & sen måste jag duscha. ska till boden ikväll, blir utgång på farmen med fanny & heidi (kanske jennifer och jenny?!) alcazar ska dit, inte för att jag egentligen gillar dom, men tror det kommer bli svinkul! fusktränar lite och lyssnar igenom alla deras låtar, haha. just ja, måste bränna skivor till ikväll, självklart är det jag som har fått den uppgiften, men jag klagar inte, då får jag ju ta med all ny bra musik som jag gillar.

sen kommer jag få sova själv inatt, för första gången på.. länge. ante & dom har lagfest och ska till luleå och sova över på hotell, så han får jag inte träffa förrän imorgon nån gång. mindre kul, men nog tror jag att jag överlever, får väl hoppas det i alla fall.

nä hörrni, nu ska jag bränna ut skivor och sen kasta mig i duschen!
ha så kul ikväll, det ska vi!



sugababes - wait for you



lil wayne - knockout



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela