nilssonjennipher

* I'm the one who loved you, I'm the one who left you behind

Publicerad 2010-02-18 20:48:59 i VARDAG,



sitter och mår illa efter att ha proppat i mig en massa fika, vill nästan spy. syrran har haft "kalas" eftersom hon fyllde år förra veckan, och är här uppe & hälsar på i veckan. gott var det! men nu får jag nästan ångra mig, magen är som en jävla ballong, sexigt.

och imorgon är det redan fredag, är det bara jag som tycker veckorna går JÄVLIGT snabbt?! läste på elins blogg att vi bara har 9 skolveckor kvar till studenten. NIO! fatta hur lite det är! längtar som ett toooook. känns lite veligt inför hösten bara, jag som har haft allt så självklart. syon var och informerade i klassen idag, & hon sa att om jag söker typ uppsala universitet som mitt förstahandsval, och kommer in där "måste" jag börja där. även fast jag kanske har ångrat mig och vill plugga i umeå istället. alltså, om man tar sig in på sitt 1:a handsval "stryks" de andra valen man gjort. jobbigt! vill ju flytta, mer än allt annat. men helt ensam tänker jag inte fara. åh, det här blir jobbigt! för söker jag luleå som 1:a handsval och sen får med mig någon som vill flytta, måste jag ju vänta ett helt år för att söka igen. jävla SKIT!

gjorde förresten en jävla tabbe inatt. hade ställt väckaren på 01:22, skulle såklart upp & se hockeyn. dum som jag är tänkte jag att "jag ligger bara kvar en liiiten stund till i sängen, matchen börjar ju inte förrän om 10 minuter". jo men TJENA. smart. somnade självklart om, men av någon konstig anledning vaknade jag av mig själv vid 3. hoppade upp ur sängen, sprang upp till soffan & hann i alla fall se sista perren. fast steg upp i onödan typ. fan vilket dåligt spel av sverige. jag satt typ och halvsov mig genom perioden. fattar inte vad bengt-åke har tänkt med då han tagit ut vissa spelare. typ mange johansson, seriöst? vad gör han med i truppen?! den enda som typ var bra (i alla fall under sista perioden) var dogge murray, true story.


fan vilket långt inlägg det blev, jag som bara tänkte kladda ner något snabbt. eller ja, kladd blev det ju, eftersom 99% av innehållet är jävligt ointressant. ni som läst borde bli belönade. typ med en...
ja, vad fan man nu brukar få i belöning.





ja, ni kan få en grym låt av världens bästa backyard babies!
kan knappast finnas bättre belöning.



backyard babies - P.O.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela