nilssonjennipher

* just leave with me now, say the words and we'll go

Publicerad 2010-02-07 16:33:36 i VARDAG,

vart precis som jag trodde lyckat igår. amanda kom till mig vid halv 7, vi började dricka och så såg vi förstås hockeyn, som djurgården VANN! ytterligare en skön seger, tabellen är återställd till normal ordning igen, skön..t. hur som helst, när vi fått vänta på fanny en mindre evighet dök hon äntligen upp, men det var inte många minuter vi hann vara hos mig innan vi var tvugna att promenera ner på busstationen. åkte med halv 10-bussen, när vi kom fram till kalix gick vi direkt på before, var rätt bra med folk där. jenny kom dit, och så träffade vi mari och några till så vi fick oss sittplatser i alla fall, tur. när det stängde gick alla direkt på hotellet, redan klockan 11.

så vid ett var både jag, fanny och amanda less så vi gick och hämtade ut våra jackor & sen tryckte vi oss mat från sibylla. fick skjuts till min sötnos, fick kramas & sen somnade jag så gott i hans famn. MYS!

kunde inte sova speciellt länge på morgon, redan vid halv 9-9 vaknade jag, irriterande! men jag var inte den enda som hade sömnproblem, ringde amanda och hon hade också vaknat pisstidigt. jyrade med henne i telefonen en stund, sen låg jag kvar i sängen och väntade på att ante skulle vakna, vilket han gjorde typ 10. och idag har vi.. inte gjort ett skit egentligen. bara slöat, men skönt har det varit.

nä, nu börjar klockan vara mycket, måste gå & kladda på mig ansiktet nu.
ska och se kalix match klockan 6.

förresten, lägger in bilderna från igårkväll imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela