nilssonjennipher

* never ever let anyone put one one there before

Publicerad 2010-02-02 19:18:27 i VARDAG,

trotsar min förkylning & min feber och åker snart iväg till kalix och kollar på hockey. blir så rastlös av att bara ligga på soffan hela tiden, inbillar mig att jag är sjukare än vad jag egentligen är. behöver förmodligen lite friskluft för att bli piggare. så nu har jag precis duschat & sminkat mig lite grann. ska börja åka snart för måste förbi på shell & tanka min bil innan jag fortsätter, skulle ju vara lagom kul att bli ståendes efter E4an med soppatorsk i det här vädret.

sen ikväll får man ju förstås inte missa paradise hotell-finalen!
tråkigt när man redan vet vem som vinner, hoppas att ryktena man hört inte stämmer
jag hade helst sett att kristoffer hade vunnit



söt låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela