nilssonjennipher

* party at a rich dude's house

Publicerad 2010-02-06 16:12:53 i PARTY,

 
akon ft keri hilson - change me



blev fest igår, började med att mina tjejer kom till ante där vi sminkade oss & fixade håret osv. när ante och resten av killarna tränat klart kom dom hem, vi började dricka och efter ett litet tag kom jonas & hjelm också. hade en rolig förfest, blev utsatt för intrång på min facebook där jenny tyckte det var kul att skriva "nu ska jag LIGGA!" som status. haha.

vid 11 for vi till before, var hyfsat kul där. inte roligaste gången man varit där, men ändå helt okej. när det stängde klockan ett var vi inte speciellt sugna på att gå till folkan, så istället for jag & ante hem till han och sov, skön..t!

vaknade imorse av att amanda ville fara & äta bakismat, så vi fick skjuts ner på stan och delade på en pizza, sjukt gott! efter det låg vi på soffan ett tag, försökte komma i nog bra form för att våga köra hem. vid halv 3-tiden tog vi oss i kragen och jag fick köra hem. var lite rädd att polisen skulle stoppa oss, men det gick bra, som tur var.

nu sitter jag och dunkar partymusik, förbereder mig mentalt för en andra fest ikväll. kommer bli jätteskoj, börjar med att jag får se djurgården - MODO och ett absoult fullsatt hovet. perfekt sätt att ha en förfest på om ni frågar mig! sen åker vi vidare till kalix och går på before, tror det kommer vara svinkul där ikväll. och sen avsluar vi väl förmodligen på hotellet. tror det kommer bli kanoners!

syns i dimman!






ke$ha - party at a rich dude's house

Kommentarer

Postat av: Evin

Publicerad 2010-02-06 17:06:46

ååh tack ;D, vad gullig du är! :) En ska är bara texten där det står amor omnia vincit det vill jag inte ha :P..vill inte klaga men om du kommer på något annat å skriva så får du ändra det, men annars kan du låta det va :) Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela