nilssonjennipher

* take my tears, and that's not nearly all

Publicerad 2010-02-11 19:14:49 i VARDAG,

var ju som sagt var i luleå igår med amanda. hittade bara det jag skulle - alltså en present till ante. köpte ingenting till mig själv, vilket var mycket duktigt. har inga pengar att slösa på kläder, så det var egentligen bara tur att jag inte hittade någonting. sen for vi på hockey i coops B-hall. måste berätta en kul sak som amanda sa där.

till det roliga hör att jag under hela dan gått och sagt nice (ni vet, det finns ju en stad i frankrike som heter nice, och ni vet hur den uttalas? om inte så uttalas det niss, typ) ja, så sa jag hela dan. alltså "det är niss". amanda tyckte det var svinirriterande och blev sur och bad mig hålla käften varje gång. sen när vi satt och såg hockey så skulle hon säga nåt, typ "men fan vad najs", men istället blev det såhär:

"ja men fan vad nis.. ni.. mmmmmm...."

och då höll jag på att skratta ihjäl mig, för hela dagen hade hon varit sur på mig för att jag sagt det, och så höll hon på att säga det själv. låter inte kul när jag skriver det, men tro mig - det var så inni helvetes kul där på läktaren. eller så har jag väldigt dålig humor. vad vet jag.

hur som helst, kalix vann med hela 0-7, svinrolig match att se. så nu slipper dom kvala & får fortsätta spela i div 1 nästa säsong. wiiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela