nilssonjennipher

* there goes my hero, watch him as he goes

Publicerad 2010-02-19 16:16:48 i VARDAG,

orkar inte ens skriva att jag försov mig imorse, är fan lättare att skriva dom dagar jag INTE försovit mig. oj fan, nu gjorde jag visst det ändå. men ja, jag förstår att ni jättegärna vill veta om jag steg upp kvart i sju eller kvart över. så varsågoda, där fick ni den viktiga informationen.

hade skridskor idag på gympan, sjukt kul. dock hade jag glömt min nya, fina klubba hemma, istället fick jag låna en rutten bandyklubba. fatta hur löjligt. nåja, vi spelade lite grann & jag passade på att lägga några fina bremberg-pass. nja, inte riktigt kanske, men jag vill tro det i alla fall.

slutade för dagen typ 2, då for jag till ante och hann vara där en sväng medans jag väntade på att anton skulle sluta skolan. hämtade han efter 3 nån gång, skjutsade hem jebbo och nu har jag ganska nyligt kommit hem. ska och skjutsa syrran tillbaks till flyget på nån timme, & senare ikväll blir det bara godis + chips + dricka & såklart;

HOCKEY!



ikväll hoppas jag att sverige spelar bättre än sist. och så hoppas jag framförallt att hörnqvist vaknar & visar vad han går för. för egentligen är han sickt bra. synd bara att inte fredde fick vara med, lite drömduo dom hade bildat. lovar att dom hade blivit poängkungar. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela