nilssonjennipher

* somebody told me, you had a boyfriend

Publicerad 2010-02-22 08:51:01 i PARTY,

jävla SKITblogg! skulle ju lägga in bilderna igårkväll när jag kom hem, men tror ni det gick att logga in?! nä, fan vad irriterande. nåja, får lägga in dom nu istället.

på lördag, ja vad hände då? morgonen börjar i alla fall med att en viss person (inte jag!) börjar spy, alltid lika mysigt sätt att vakna på, haha. tvingar mig själv i duschen vid halv 2, och nån gång efter 3 far jag & ante och ser hockey, som kalix vann med 10-2 om jag inte minns helt fel. direkt när matchen är klar kommer jennifer, och vi far och hämtar med mat från kina & beger oss sen till josse för att invänta resten av klassen, som kom typ vid 7.

börjar med ölspel, fortsätter med "med andra ord", charader, "hand mot panna", tugga snöre, sugleken... ja, har säkert glömt nåt. men kul hade vi! även fast mitt lag lyckades förlora i samtliga grenar. längtar efter nästa klassfest så vi får ta revansch! haha. vid 11 ville dom flesta åka ner på hotellet, men inte jag & jennifer. så istället for vi en sväng till hjelm där amanda och emma & dom var. hann vara där en liten stund innan vi for på hotellet. var riktigt bra där, tyckte jag i alla fall. bra musik om inte annat, det jag kan minnas alltså.

när det stängde gick jag, amanda, fanny, jenny & ante ner på sibylla. har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv tror jag, fan hur vi levde om där alltså. hahah, så jävla kul. hur som helst, när vi ätit klart fick jag & ante dela taxi med hans kusin och hans flickvän.

på söndag kom amanda till ante, och så for vi och hämtade hem en pizza. sjukt gottttt! vågade/orkade inte köra hem till töre förrän vid 5-6 nån gång. for ju som sagt var & tränade innebandy klockan åtta, gick allt utom bra kan jag lova. orkade knappt springa, och fumlade som fan så fort jag fick bollen. tur vi inte spelar seriöst i alla fall.

är ledig idag, men har ändå varit uppe sen klockan sex. har självklart sett sverige PISSA på finnarna, tack vare en grym insats av henke lundqvist. eller inte bara han såklart, alla spelade jävligt bra idag. bengan fick en ful tackling mot huvudet, så han fick mest troligt en hjärnskakning. får inte finnen som tacklade han nån matchs avstägning är ju domarna dumma i skallen. hoppas att bengan inte blir borta länge bara.

alla mina inlägg nu för tiden blir ju kilometer långa, kanske för att jag bara orkar uppdatera så sällan. här har ni bilderna från våran klassfest i alla fall!

  

  
  


  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela