nilssonjennipher

* you and me are sinking like quicksand

Publicerad 2010-02-03 12:17:43 i VARDAG,

även fast jag hade feber imorse tvingade jag mig iväg till skolan, har redan missat så jävla mycket & har ett TON med restuppgifter jag måste ta tag i. är så sjukt skoltrött, vill bara att det ska bli juni NU så vi får ta studenten någon gång. längtar som ett tok!

vi fick sluta tidigt idag, redan vid 11. så nu tänkte jag börja med att läsa till ett prov jag ska göra imorgon, sen påbörja den ena av två samhällsuppgifter jag måste hinna klart med i veckan. något mer orkar jag inte, även fast jag har en hel svenskaroman + en halv film att hinna med till nästa vecka också. blä, vill bara gräva ner mig när jag tänker på skiten.

bäst jag sätter igång nu så jag inte hinner komma på bättre tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela