nilssonjennipher

* you know that I could use somebody

Publicerad 2010-02-16 13:45:46 i VARDAG,


helt opassande bild, men var tvungen. se hur fin han är min gubbe!



det här med att vakna i tid är inte riktigt min grej, imorse ringde jennifer & väckte mig 20 i 8 (började 8, skulle egentligen ha åkt hemfriån klockan halv) kastade mig upp ur sängen, slet fram kläder & borstade bara tänderna innan jag åkte. var och hämtade anton och skjutsade han på skolan, kom på centrumskolan (hade projektarbete) typ en kvart försent bara. har förmodligen aldrig varit så snabb i hela mitt liv. tog inte ens 10 minuter för mig att ta mig iväg hemifrån.

bakade kladdkaka med ungarna, och sen for vi tillbaka på skolan och skrev lite på våran rapport. finns nog inget tråkigare än projektarbete, så jävla onödig kurs. nåja, vi slutade vid halv 1, så då for jag hem direkt och nu sitter jag här och funderar på om jag ska orka byta om och gå ut och gå. är ju jävligt fint väder, och jag har inte rört mig på typ en evighet. hade hellre farit ner på plan & skrillat, men självklart är inte min trogne skridskokompanjon hemma, bara för att jag då råkas sluta tidigt.
så jävla typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela