nilssonjennipher

* and you can see my heart beating, you can see it through my chest

Publicerad 2010-01-25 14:48:06 i VARDAG,

JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD JUST NU, HAR NÄMLIGEN TAGIT KÖÖÖÖÖÖÖÖÖRKORT IMORSE!!!!




ni fattar inte vilken känsla det här är, har längtat & längtat i evigheter, känns så SATANS SKÖNT att äntligen ha kortet i handen! klarade både min teori och uppkörning på första försöket, det trodde jag aldrig om mig själv. men nu har jag alltså tagit KÖRKORT! har inte riktigt fattat det ännu, när jag skulle köra iväg min bil helt själv från stan till skolan kände jag mig som en skurk, kändes helt overkligt att köra bil helt själv. åååh!

fan vad jag är glad! hihiiiii!

Kommentarer

Postat av: kusin vitamin

Publicerad 2010-01-25 19:33:02

Grattis! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela