nilssonjennipher

* baby are you feeling guilty for what you did?

Publicerad 2010-01-11 15:38:49 i VARDAG,

överlevde första skoldagen, även fast sängen var mycket mer lockande så lyckades jag ta mig upp & faktiskt komma i tid. började ju klockan åtta med religion, hade typ 40 minuters lektion, sen hade jag hål fram till klockan tolv. gick till sandra en sväng medans hon sminkade sig & så gick vi tillbaka till skolan. fördrev tid med nigge tills matsalen öppnade, vräkte i mig plättar, väntade med sandra i caféterian, så kom jennifer, vi gick på lektion. fick veta våra svenska nationella som vi skrev innan praktiken, och dra åt helvete vilken chock jag fick! en bra överraskning dock, och sånna är ju alltid roliga.

nåja, hann bara vara på lektionen en halvtimme, sen for jag och hade dubbel körlektion. gjorde klart att köra på liten landsväg & sen körde jag i stan, rondeller och lite filkörning. gick väl.. sådär. är inte det minsta sugen på uppkörning snart. tur jag har några lektioner kvar. får panik då jag inte riktigt kommit igång med teorin heller. boken suger. men what to do, inte ens jag är så smart att jag skulle klara ett teoriprov utan att plugga, he-he. är ju bara så tråkigt att komma igång med skiten. kommer garanterat bli som med alla mina andra prov att jag kvällen innan ska försöka panikplugga allt, alltid lika smart.



förresten, idag är det måndag & det borde betyda att senaste DH finns ute. måste nog ta och kolla upp det, i sånna fall tar jag med mig bärbara och bäddar ner mig en sväng. sen ska jag vara en snäll dotter & laga middag till mig och mamma! det ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela