nilssonjennipher

* can you meet me halfway, right at the border line

Publicerad 2010-01-27 10:41:01 i VARDAG,

fan vilket underbart väder vi har ute, total snöstorm
 passar mig perfekt eftersom jag ÄLSKAR snö
♥ ♥ ♥

MYT!

men varför ska jag klaga, fick ju vakna upp brevid världens sötaste. hur som helst, jag orkade inte fara på skolan imorse, var rädd att bilen skulle blåsa ner i diket eller nåt. skönt att få sova någon timme extra om inte annat. & skönt att slippa samhällslektionen, hihi.

sitter och funderar på vad tusan jag ska fördriva hela dagen med. måste ju bli någon inomhusaktivitet i alla fall, hade inte planerat att sätta min fot utanför dörren. eller jo, ikväll när jag ska på hockey, men inte innan det. städa mitt rum har jag ju redan gjort, kanske ska vara en snäll dotter & städa resten av huset. då kanske mamma känner sig snäll & ger mig ett litet ekonomiskt bidrag inför helgen. vore inte helt fel!

Kommentarer

Postat av: Evin

Publicerad 2010-01-27 15:11:55

Postat av: Evin

Publicerad 2010-01-27 15:12:31

hihi Tack :D..snygg header du gjort nu :)! Nu ska jag skicka över så du får fixa en ny header åt mig :D!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela