nilssonjennipher

* doin' ninty in a sixty five

Publicerad 2010-01-01 22:35:49 i PARTY,

börjar med att skriva TACK till alla som gjorde kvällen igår till det absolut bästa nyåret jag firat! gjorde ju som sagt var riktigt god middag här hemma med amanda & fanny först, sen kollade vi två perioder hockey innan vi gick ner på busstationen. åkte med 21.30-bussen till kalix, då for vi direkt till sandra & ante där det var lite annat folk. tramsade på fram till tolvslaget, gick ut & såg men jag måste ha missat alla raketer, såg inte en enda i alla fall. sen gick vi in ett tag & vid halv ett (tror jag) så fick vi skjuts ner på hotellet. och jag tyckte då i alla fall det var kul där, fast tror inte det var så mycket folk - men ändå.


  


  

(resten av bilderna är på facebook)

vaknade upp på ett mysigt ställe imorse, såg en skräckfilm & fick vara lite rädd. överlevde filmen, åkte hem med syrran & direkt jag kom hem la jag mig i soffan och där har jag varit resten av dan. har sovit ett tag, varit vaken, somnat om, vaknat, somnat om.. ja, ni fattar. nu har jag precis kommit ut ur duschen, har legat & samlat kraft hela dagen och inte förrän nu fick jag tummen ur och gjorde det. skönt var det i alla fall, har sett ut som skit.

Kommentarer

Postat av: Evin

Publicerad 2010-01-02 15:26:51

Tjusig klänning du hade ;)..Jag hade en likadan! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela