nilssonjennipher

* every day, every night

Publicerad 2010-01-14 20:39:49 i VARDAG,



kläderna passade, allt förutom en tröja som var på tok för stor & skorna som jag fullkomligt drunkade i. ska prova byta storlek på tröjan i alla fall och se om den passar. skorna får jag bara skicka tillbaka, fanns inte mindre än 36, så synd. tror jag ska flirta lite med mamma & få henne att köpa ett par nya converse till mig. vill ha ett par svarta, dom jag har nu är också för stora. fattar inte varför jag köpte dom, smart tjej som köper för stora skor? nej.

sen har jag beställt två tröjor från gina också, bara för att jag blev lite sur när inte H&M-kläderna passade. så dom borde jag få typ på måndag eller tisdag, hoppas jag.
fan om dom inte passar.

nu ska jag återgå till soffan & fortsätta heja fram djurgården till seger. förskräckligt dålig match måste jag säga, domaren har varit totalt värdelös, och djurgården har spelat skit. tur att dom fortfarande har oavgjort i alla fall. blev lite bättre spel i mitten av andra, får hoppas det håller i sig nu i tredje. & jag hoppas att ni läsare fortsätter hålla tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela