nilssonjennipher

* I almost told you that I loved you

Publicerad 2010-01-26 18:10:58 i VARDAG,

fyfan vilken liten hemmafru jag har varit idag. tog hand om mitt rum (läs svinstia), plockade upp all smutstvätt, renbäddade min säng & så har jag dammsugit lite snabbt också. som om inte detta vore nog har jag dessutom TVÄTTAT! true story. måste vara första gången ever jag gör det. men duktig kände jag mig, och rent & fint blev det. så nu har jag blivit ännu mer vuxen.

på tal om gammal så kan man då fan tro att jag är 118 år gammal. går som en jävla invalid. varför? kan ge er några kloka råd för att undvika denna typ av smärta, som för övrigt också kallas träningsvärk har jag hört.

1.) ge fan i att spela hockey 1½ timme med för kort klubba

2.) ge fan i att träna innebandy efter 5 års uppehåll

så, det var nog allt från mig.
lyd mina råd, jag vet vad jag pratar om i detta fall.
träningsvärk är INTE skönt, inte nånstans.
personer som tycker det kan fan inte ha alla hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela