nilssonjennipher

* I look up to the sky, and now the world is mine

Publicerad 2010-01-24 18:43:54 i VARDAG,



har varit & åkt skridskor idag, blev typ 1½ timme. spelade match, gick inte riktigt lika bra som det har gått tidigare. plus att mina skott var mycket mesigare än vanligt, skyller på att jag inte tränat sen i typ.. tisdags eller nåt. och så är min klubba lite för kort. men men, även den bäste har väl svackor, he-he.

råkade kolla in på backyard babies hemsida & upptäckte att dom spelar på tyrol i stockholm på torsdag, jag dog när jag såg det. fattar ni vilket läge för mig att se dom?! skulle vara så jävla kul, är ju flera år sen jag såg dom spela live sist. men vet inte om jag vågar fara själv, vilket jag lär få göra. synd att mina vänner ska ha så dålig musiksmak, hihi. eller synd kanske jag ska säga att jag har så udda smak. vore ju mycket lättare om jag gillade likadan musik som dom.

sen har djurgården hemmamatch på lördag, vill dö av det också. för ingen vill följa, trots att jag har erbjudit mig att betala dom för att följa. ja, jag är så desperat att jag mutar mina vänner. illa, jag vet. men fattar ni, hur ofta är jag i stockholm på en skala? och när jag då väl är där, klart som fan att jag vill se djurgården spela. måste kanske ragga upp någon järnkamin på fejsan som jag kan gå med. eller så får jag helt enkelt offra mig & gå som ett mobboffer helt själv på en hockeymatch. åh, kul! fast det löser sig säkert, får jag hoppas. det fanns iallafall biljetter kvar så jag hinner kanske tjata med mig någon under veckan. kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela