nilssonjennipher

* I told you to let it rock

Publicerad 2010-01-28 16:58:18 i VARDAG,

nu har jag precis bokat flygbiljetterna till stockholm, 13:10 imorgon åker vi. längtar som tusan, måste snart gå & leta fram en resväska och börja packa. sen har jag också lyckats få med mig jennifer & jenny på hockeyn, har bokat biljetter till matchen också. är helt i extas typ, det ska bli så jävla skoj! känner mig typ som ett litet barn på julafton. eller typ som ett barn kvällen innan julafton.
ja, ni fattar säkert vad jag menar.

vet inte riktigt vilken dag vi kommer hem, vore bra om det fanns flyg på söndag. för annars missar vi så mycket på skolan, inte för att det är världens sak men ändå.
annars åker vi någon gång på måndag.

fick dessutom en glad överraskning då jag kom hem, för i brevlådan låg mitt nellypaket! skorna var sviiiinfina, finare i verkligheten än på bilden. och dom passade perfekt, så nu har jag skor för åtminstonde en av kvällarna vi ska festa. kanoners. nä, nu ska jag gå och rota fram en väska & ta tag i packningen. sen måste jag hoppa i duschen och börja göra mig klar, ska till mari ikväll och fika eftersom hon fyller år. efter det väntar MYS med världens sötaste kille, hihiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela