nilssonjennipher

* I wanna leave with you tonight

Publicerad 2010-01-06 18:45:02 i PARTY,



nu börjar jag känna mig lite mer som en människa efter att ha fått sova två viktiga timmar i soffan. har varit rätt så bakis idag, kunde inte fara & se herrarnas innebandyderby som jag hade planerat. istället stannade jag kvar i sängen, försökte sova men det gick inget vidare så då var jag snäll & plockade undan lite, diskade + bäddade sängen. hade till och med så lite att göra helt ensam, att jag sminkade om mig.

kvällen började i alla fall på B4 med heidi, mari & fanny. vi åt middag, började dricka och efter typ en timme kom också sandra, jossan & amanda. var kvar på before tills det stängde, for sen en snabbsväng på folkan men där var det då fan inget kul. bara en massa gammelfolk som jag aldrig sett förut. när det stängde gick vi ner på frasses, hämtade mat & for och såg hockeyfinalen, riktigt bra match.

ja, och nu sitter jag här och har precis fått i mig dagens första måltid. är förskräckligt sugen på en godispåse, men det är ju så helvetes kallt så jag vill helst inte gå utanför dörren. kanske att jag skulle få mamma att fara på shell åt mig.. måste nog försöka flörta lite med henne i alla fall.

förresten, lägger in bilderna lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela