nilssonjennipher

* if we ever meet again

Publicerad 2010-01-09 14:36:58 i VARDAG,

idag är det lördag, imorgon är det söndag, och i övermorgon är det måndag. och vet ni vad det betyder? SKOLAN BÖRJAR. jag dör, får fan seriös panik. jag vill inte börja om, känns som att jag redan gått färdigt skiten. har ju varit ledig i nästan två månader nu, kan meddela er att det kan ha varit det skönaste jag gjort på väldigt länge. dessutom suger mitt schema, jag börjar klockan åtta varenda dag. har tusen hål, och på fredagar slutar vi tio över tre. förstår inte hur jag ska överleva. ett helt halvår. känns typ som en evighet. helveteeeee vad negativ jag blev nu då, jävla skola som förstör mitt humör!

nåja, snart har djurgården match mot timrå. juniorerna är tillbaka, grymt viktigt. synd att ridderwall fortfarande är sjuk bara, får hoppas att wesslan inte suger lika mycket som vanligt bara så kanske vi får med oss tre poäng idag också.

nu ska jag gå och läsa lite körkortsteori, jippiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela