nilssonjennipher

* I'll have so much more to say

Publicerad 2010-01-16 16:14:33 i PARTY,

har inte blivit så mycket med uppdateringar under dom senaste dagarna, men allt har ju en förklaring. har varit upptagen med annat, bland annat att mysa som fan. och tro mig, det är tusen gånger bättre än att sitta framför datrorn och skriva meningslösa inlägg här i bloggen, hihi.

igår var det ju fredag & igår var vi som planerat på bowlingen och på B4. började med att äta en svingod kycklingburgare, hann dricka två öl och sen begav vi oss ner på bowlingen. jag, amanda & jennifer var på en bana, tack vare min fina strike (ja, jag slog en strike på fel bana) så vann jennifer, typiskt. var typ min enda strike under hela kvällen och så lyckas jag göra den när det är jennifers tur och inte ens på min egen bana, haha. nåja, deppade inte över min förlust speciellt länge utan vi fortsatte ha kul & när vi hade bowlat en timme gick vi tillbaka till B4 och det var som vanligt riktigt kul där. stannade tills det stänge och sen fortsatte vi på lilla. kanske inte det roligaste jag gjort, men helt okej ändå. 

ska lägga in bilderna från kameran senare, men nu ligger jag så skönt i sängen med den bärbara så dom kommer när jag orkar förflytta mig till min vanliga dator. förmodligen imorgon då alltså.

när det stängde skulle vi gå till ante och ha efterfest, det hela slutade med att vi satt & åt makaroner och köttbullar och att dom flesta somnade på sofforna, haha. var trevligt ändå, kanske inte världens bästa efterskiva men vad gör väl det. hade i alla fall en svinrolig kväll.

idag har jag det däremot inte lika roligt. min hjärna fungerar verkligen inte som den ska, jag har bakisfrossa & svettas på samma gång, jag är hungrig, men skulle jag äta är jag rädd för att det skulle komma upp lika fort igen. har världens huvudvärk, är trött & allmänt jävla bakfull. tänk skulle man nångång slippa att vara så här satans dålig. fuskigt att vissa aldrig blir bakis. vad jag ville komma fram till vara att kvällen kommer vara väääldigt lugn, ska nog köpa hem godis, chips & dricka och bara se tv & film hela kvällen med amanda. sen kommer det kännas skitkonstigt att sova ensam inatt, det tycker jag inte alls om...

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2010-01-17 22:20:28

Nu får du faktiskt sluta ta åt dig äran, bara för att jag var BÄST och vann! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela