nilssonjennipher

* I'm dancing with tears in my eyes

Publicerad 2010-01-18 17:18:48 i VARDAG,

hade min lilla uppkörning imorse, gick helt okej. fanns såklart saker som jag måste träna på, men slipper i alla fall min sista körlektion på fredag bara jag kör hemma. hoppas pappa kommer hem imorgon så vi kan fara till kalix & träna, är så inni helvete sugen på att ha körkort nu. dog typ när jag stod och väntade på äckelbussen idag, höll på att frysa ihjäl. sen när man kommer in i svinet är det FULLT överallt & man får sitta brevid nån annan. hatar det. bara jag klarar teorin + uppkörningen är ju kortet inte alls långt borta.
HOPPAS!

fick mina kläder från gina idag, båda tröjorna passade, som tur var. tror att min bh från H&M borde komma typ.. imorgon eller på onsdag också. nu fattas bara nya skor! fast måste tyvärr vänta till nästa vecka så mina pengar hinner komma, men sen beställer jag. blir nog ett par svarta, samma som mina gråa converse. behöver ett par nya vita också, mina börjar bli så slitna & skabbiga. inte så konstigt, har ju haft dom i typ två år, om inte mer.



ska och åka skrillor med amanda ikväll, kanske att hilda skulle komma också. var ju några dagar sen jag åkte sist, skulle inte förvåna mig om jag redan har hunnit bli dålig igen. hur som helst, efter skridskoåkningen ska jag hem, duscha & sen krypa ner i soffan och se linköping-djurgården. fan, ikväll är det tre poäng som gäller. tycker inte alls om att färjestad har gått om oss i tabellen.

förresten...imorgon är jag LEDIG!
och ingen ska få störa min sömn, så det så!

Kommentarer

Postat av: ELIN- jag är unik

Publicerad 2010-01-19 01:07:40

Hej :) Är ute efter en ny design, har skickat ett mejl till dig (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela