nilssonjennipher

* I'm sorry but the party's over

Publicerad 2010-01-23 15:58:32 i VARDAG,




igårkväll kom amanda, heidi, jenny & jennifer hit. sandra var också hit en sväng, men hon hann inte stanna länge alls så var hon tvungen att åka hem igen, synd. vi andra såg i alla fall film, eller såg & såg, vi pratade mest genom hela filmen. var den senaste wallander, och jag tyckte den sög. så då vet ni det, slösa inte bort eran dyrbara tid på den filmen. dagens tips från coachen.

det blir varken fest eller skridskor ikväll. eftersom fanny var mitt sista hopp & hon inte är helt frisk idag så sprack mina partyplaner. skridskoåkningen.. ja, den blir bara inte av helt enkelt. orkar inte gå igenom hela historien, tror inte den är speciellt intressant att läsa om hur som helst. ja, så istället blir det nog en myskväll. absolut inte fel det heller, tvärtom. ska alldeles strax promenera ner på ICA och inhandla ingridienser till tacos, som jag hade tänkt vara duktig och laga ikväll.

seeeeen får jag ju inte glömma bort att nämna att det mest troligt blir ett besök till huvudstaden till helgen! fyfan så kul, längtar redan. måste bara snacka ihop mig med jennifer & jenny så vi får bokat flyg ner. åker i sånna fall ner på fredag nångång & hem måndag förmiddag. kommer bli så sjukt skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela