nilssonjennipher

* I'm spun out so far, lost in the dark

Publicerad 2010-01-10 13:49:41 i VARDAG,

drömmer mardrömmar var och varannan natt, & i varje dröm blir jag mordhotad eller eventuellt dödad. whats up med det? igårnatt tänkte nån skjuta mig, inatt skulle dom slå ihjäl mig med en kofot. börjar fundera på hur mitt psyke står till ibland. har tydligen levt om i sängen också, mitt vattenglas var vält ut och det var också blomman i fönstret. borde kanske söka terapihjälp. är fan läskigt.

förresten så har jag varit duktig idag, varit på en nästan 40minuter lång promenad med amanda alldeles nyss, nu sitter jag och är äcklig. måste samla ork för att gå & duscha. vill ju inte lukta värre än hockeyspelarna direkt, hehe. nä nu går jag, hejdå.

eller förresten, här har ni en bra låt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela