nilssonjennipher

* I've been so crazy I don't feel to good

Publicerad 2010-01-14 17:11:03 i VARDAG,

ikväll är det dags för en av seriens viktigaste matcher, djurgården - luleå. hemma på hovet. canal plus visar matchen, gissa vem som kommer sitta bänkad? och nervös kommer jag vara. som jag har sagt tidigare är det hemskt att förlora mot just luleå. inte för att det händer speciellt ofta, men när det väl händer så vill man helst bara ta livet av sig. så en vinst ikväll är mer eller mindre livsviktig för mig. så alla ni som läser min blogg måste heja på djurgården ikväll, så det så.



har förresten bokat tid för håret nu. på onsdag ska jag & ta ut den här äckliga jag har i nu, och på torsdagmorgon ska jag sätta i 125 nya och fräscha slingor. längtar! kommer ju dö när jag ser mig själv i spegeln utan hår, kommer vara så jävla ful så jag saknar ord. tur jag inte behöver lida så värst länge. ska hålla mig inomhus så omvärlden slipper se på eländet, haha. måste hinna färga håret innan jag tar ut slingorna också, typ på måndag eller tisdag, nån av mina vänner som är lediga då? let me knoooow.

sen har jag råkat bli sjuk nu också, inte så bra tajmning inför helgen och allt. eller sjuk är jag väl inte, hostar som ett svin bara. varje gång jag tar ett djupt andetag river det till i lungorna och så måste jag hosta så det känns som att alla mina inälvor ska följa med. måste nog skaffa mig ny hostmedicin, och hålla tummarna att det inte blir värre bara.

nu kom mamma hem med mitt H&M-paket, så nu ska jag gå och slita upp det och prova mina nya kläder, wiiie!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2010-01-14 21:41:33

Vilken söt bild! :) Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela