nilssonjennipher

* I've got another confession to make

Publicerad 2010-01-29 08:47:31 i VARDAG,

godmorgon! har vaknat för inte allt för länge sen, eller har varit vaken lite till & från imorse. vaknade först då A skulle iväg på jobbet, somnade om en stund, vaknade, trodde att jag hade försovit mig men då var klockan bara kvar i 8, och så somnade jag om & vaknade typ kvart över 8. och nu sitter jag här, ska alldels strax gasa ner på stan och kolla om någon affär har öppet, måste fixa lite frukost. sen måste jag sminka mig & sen invänta jennifer & jenny för att börja bege oss mot kallax. tror väl knappast att det kommer bli några uppdateringar under helgen, men annars skriver jag ordentligt då jag är hemma igen, alltså på måndag eller söndag.

ha så bra i helgen, det ska vi ha!


bäst i världen ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela