nilssonjennipher

* kiss me all night, don't ever let me go

Publicerad 2010-01-22 16:44:54 i VARDAG,

att skriva att man just har kommit hem från skolan & klockan är halv 5 på en fredag känns fan inte okej. även fast jag fick mig en liten sovmorgon är jag helt död, skulle typ kunna gå och lägga mig för natten känns det som. fast så tråkig ska jag inte vara, ska göra lite teoritester nu & sen ska jag i alla fall ta mig en välförtjänt powernap snart. och förresten, bild på mitt hår kommer.. snart. orkar inte ladda batteriet till kameran så ni får hålla ut tills jag får tummen ur & gör det.

mina försök att övertala mina vänner har inte riktigt gått enligt planerna, den enda som har nappat lite grann är fanny. så vi får se hur vi gör, om vi går ut eller inte. hoppas på det första alternativet, är svinsugen. synd att ingen annan är det bara, så typiskt. fast än är det länge kvar till lördagkväll, har jag tur hinner alla andra ta sitt förnuft till fånga & följa med ut, hihi.

sen måste jag ju bara få kommentera djurgårdens match igår, SÅ JÄVLA SKÖN! nu ser tabellen ut som den ska igen, efter att färjestad förlorade mot södertälje (haha) djurgården måste för övrigt ha gjort en kass match, 4 skott på dom två sista perioderna. men skit samma, det är målen som räknas & igår fick djurgården med sig tre fina och viktiga poäng. hoppas att dom spelar upp sig till på lördag, då brynäs står på schemat. bjuder på lite fina bilder från matchen också.

  





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela