nilssonjennipher

* let the music take controll

Publicerad 2010-01-05 16:37:42 i VARDAG,




ikväll blir det att gå ut & äta middag + dricka "några öl" med mina favorittjejer. varför jag gjorde "-tecken runt några öl är för att när vi ska gå ut och ta "några öl" brukar det resultera i det motsatta. hur som helst, jag tror vi blir på before hela kvällen, att gå ut på folkets hus & dansa med 40-taggare kändes inte så värst lockande. men man ska aldrig säga aldrig, mitt i allt hamnar vi där.

insåg precis att canalplus visar djurgården-skellefteå ikväll. kul att jag missar den då. eller hinner ju i alla fall se en period, men ändå. matchen borde ju dock bli en promenadseger, att förlora mot äckelsaik finns bara inte i min värld.

nä hörrni, tänk skulle jag sluta skriva en massa SKIT & bege mig mot duschen. skulle ju vara kul att inte se ut som ett monster ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela