nilssonjennipher

* my pillow's got your face printed in on it

Publicerad 2010-01-19 09:58:04 i VARDAG,



fan, min sovmorgon blev inte riktigt lika lång som planerat. gubben hade blivit less på att vara den enda vakna i huset antar jag, så för typ en kvart sen kom han in, jamade & började klösa på mig. fast bryr mig inte så jättemycket, hade fått ett så gulligt sms så det gjorde min morgon lite grann, hihi. himla tråkigt att bli lämnad kvar helt ensam i sängen klockan kvart över sex imorse, hade mer än gärna velat att du skulle stanna hela dan, jävla jobb...

ikväll ska jag på bio med fanny & amanda, snabba cash ska vi se. jag hoppas att den är bra, alla som sett den säger olika. vissa säger att den är svinbra, medans vissa totalt sågar den. eftersom jag inte läst boken kanske jag gillar den, för har sett att det är just därför folk tycker den är dålig. alltså, om dom läste boken före dom såg filmen, för att dom hade missat att ta med så mycket från den. fast så är det ju alltid med filmer som görs av böcker tycker jag? nåja, får skriva senare då jag sett den och berätta hur jag tyckte.

nu ska jag bara se färdigt DH-avsnittet jag lyckades somna till inatt, sen ska jag gå upp & äta frukost. sen hoppas jag amanda har tänkt vakna snart så vi kan fara ner på plan & skrilla lite! förresten, lärde mig nääästan att göra översteg bakåt igår, det tar sig.

Kommentarer

Postat av: Fegon

Publicerad 2010-01-19 16:36:47

Fröken. Den är värdelös. Jag lovar. Du kommer ångra dig. Hyr en film istället : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela