nilssonjennipher

* someday, we're gonna dance with those lions

Publicerad 2010-01-09 23:45:00 i VARDAG,

nyktra januari verkar inte bli speciellt nykter överhuvudtaget. drack ju i tisdags, sen verkar det som att det blir att gå ut & äta (dricka) + bowla på fredag och nästa lördag blir det utgång. så kanske får satsa på en nykter februari istället? nja, kanske är bäst om jag skiter i att försöka ha någon nykter månad alls.

känner mig redan trött, skulle vara skönt att somna i vettig tid ikväll. kommer förmodligen kännas tomt, har blivit lite bortskämd med mysigt sällskap under dom senaste dagarna. fast jag överlever säkerligen natten, får vi väl hoppas. har några nya osedda avsnitt av grey's nedladdat, tror jag ska gå & borsta tänderna och sen bädda ner mig med den bärbara i sängen. ja, så får det bli.

imorgon ska jag tvinga mig själv ut på en promenad, oavsett hur kallt det är. har inte rört på fläsket på hur länge som helst, har däremot matat det ännu mer. chips, godis, dricka, fika.. BLÄ. äcklas av mig själv, ser snart ut som en sumobrottare. och sen på eftermiddan ska jag & amanda och kolla på hockey i kalix, ska bli kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela