nilssonjennipher

* something for the pain, to kill this feeling

Publicerad 2010-01-12 17:39:39 i VARDAG,


nu när skolan har dragit igång för mig känns det extra viktigt att planera helgen i tid, så man har nåt att se fram emot så veckan går snabbt. på fredag har vi bestämt oss för att gå ut och äta, bowla en timme, sen gå till B4 för att dricka alkoholhaltigt. längtar redan, känner på mig att det kommer bli svinkul. alla mina favvotjejer samlat på samma ställe, borde ju knappast kunna gå fel. måste ju fira att jenny äntligen kommit hem också! har saknat min sötgummsa. ska bara se till att överleva tre skoldagar till. kommer vara en aning trött på fredagkväll skulle jag tro, börjar åtta och slutar 3, kommer vara hemma typ fyra. MÅSTE hinna sova innan vi far till kalix, annars kommer jag ju vara ett vandrande lik typ.

 

hade velat få bokat tid för att ta ut mitt gamla och sätta i nytt löshår i veckan, men igår när jag gick dit var det stängt, tråkigt nog. måste se till att fixa tid så jag får det gjort typ nästa vecka helst. har tappat en massa, och är allmänt less på den här förlängningen. skulle behöva färga min utväxt innan helgen också, men det kommer jag ju aldrig hinna. typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela