nilssonjennipher

* standed in this spooky town

Publicerad 2010-01-02 12:45:13 i VARDAG,



god morgon på er allihopa, tog mig en välförtjänt sovmorgon och vaknade för ett tag sen. sitter & känner hur magen skriker efter mat, försöker ignorera men det funkar inte så jättebra. måste nog gå och göra lite föda trots allt. sen ska jag dra på mig kläder & tvinga mig själv ut på en lång-jävla-promenad.

 klockan 4 ska jag bädda ner mig i soffan och se djurgården-färjestad, ska dessutom försöka övertala fanny & amanda och komma och se med mig (vilket ej lär fungera) så förmodligen kommer jag sitta där helt själv som ett annat mobboffer och skrika i min ensamhet. nåja, skit samma - matchen måste jag i alla fall se. fatta skönt skulle djurgården vinna, och få ett litet försprång i tabellen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela