nilssonjennipher

* the bad boys are always catching my eyes

Publicerad 2010-01-21 08:14:40 i VARDAG,

har några minuter kvar nu, så då kan jag ju passa på att slarva ner några rader. ska aldeles strax traska ner till hår & naglar, ska vara där halv. känner mig nästan pirrig i magen, det ska bli så jävla skönt att få fint hår igen. skulle aldrig kunna gå utan löshår nu när jag har vant mig, och speciellt inte med mitt fula, äckliga hår.

igårkväll färgade amanda mitt hår, sen for vi på hallen & såg då anton spelade match. blev sugen att åka skridskor, så idag när jag slutar ska jag och amanda förmodligen gå ner på plan & åka lite.

nä, nu måste jag klä på mig och börja gå dit! lovar att ni får se bild sen när jag är hemma igen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela