nilssonjennipher

* what have I become?

Publicerad 2010-01-20 15:38:51 i VARDAG,



hade förväntat mig att se förjävlig ut i håret efter att jag tagit ut mitt löshår, men inte SÅHÄR förjävlig. ser verkligen hemsk ut, vill bara grina då jag går förbi en spegel. att jag inte har grävt ner mig under täcket & tokgrinat är ett mirakel, att jag fortfarande lever är väl ett mindre under i sig. allvarligt, det går inte ens med ord att beskriva den här känslan. usch! tur att det inte dröjer länge tills jag får tillbaka hår. fixade så jag får komma ännu tidigare imorgonbitti, desto snabbare desto bättre. skulle gärna ha satt i det nu direkt efter att jag tagit ut det gamla. blir en pina att gå utanför dörren ikväll vill jag lova.

kanske ska berätta vad jag tyckte om filmen också, & den var SVINBRA! kan inte förstå hur folk kan tycka den är dålig?! absolut den bästa svenska film jag sett, tusen gånger bättre än beck, wallander & män som hatar kvinnor. lätt alltså. så då vet ni det, har ni inte sett den ska ni absolut göra det. tycker jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela