nilssonjennipher

* what I wouldn't give to have one more chance tonight

Publicerad 2010-01-17 13:54:33 i VARDAG,

ibland förvånar jag mig själv ganska stort, till exempel idag. direkt jag vaknade hämtade jag teoriboken, bäddade ner mig under täcket och snabbläste igenom nästan hela boken. sen gick jag upp, tog med mig den bärbara, satte mig och åt frukost vid köksbordet, gjorde två tester & fick 65/70 på båda. sjukt duktig om jag får säga det själv. har till och med varit så förnuftig att jag tackat nej till att fara och åka skridskor med amanda & några till. är ju trots att liiite viktigare att plugga teori när det ungefär bara är en vecka kvar till själva provet.

tror till & med jag ska ta tag i lite skoluppgifter jag skitit i att göra tidigare. har typ 2 eller 3 olika rester jag skulle ha lämnat in för.. länge sen. sen har jag en massa frågor i den där nya kursen jag valde som ska vara klara tills imorgon. måste nog ta tag i dom först tror jag.



senare idag ska jag och övningsköra i kalix med mamma, sen se hockey på hallen. måste bara se till att få med mig amanda. missar dock innebandyträningen igen, men jag är fortfarande lite halvsjuk. hostar ännu som ett svin & nu har jag blivit snorig också. är nog bara lika bra att jag väntar till nästa vecka tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela