nilssonjennipher

* you look so much cooler with something in your mouth

Publicerad 2010-01-13 18:27:31 i VARDAG,



idag fick jag bort en 50-kilos sten från hjärtat tror jag, gick till syon och fixade så jag slipper ha äckelpsykologi längre. så jävla skönt så det är inte sant, var i och för sig tvungen att välja in ett annat ämne. blev ett tråkigt karaktärsämne, men lovar att det ändå kommer vara mycket bättre än psykologin. dessutom har jag nu skaffat mig åtminstonde två sovmornar i veckan, på tisdagar och torsdagar. får alltså sova ut lite grann imorgonbitti. grymt skönt! slipper dessutom ett långt hål på fredagar. mycket nöjd över mitt val måste jag säga.

väntar på att kaffet ska bli klart nångång, sen ska jag byta om & åka till stallet med mamma. efter det väntar mys med en mycket söt kille. det ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela