nilssonjennipher

* you're calling me more than ever now that we're done

Publicerad 2010-01-21 15:44:08 i VARDAG,

är SVINNÖJD med mitt hår, ni skulle bara veta hur bra det känns. satte ju i 25 slingor mer än sist, och det vart helt lagom tjocklek & längd. tror jag hade ångrat mig om jag "bara" satt i 100, så tur att jag gjorde som jag gjorde. ska gå & duscha på en liten stund, och efter det ska jag ta nån bild så ni får se hur det ser ut. så tack så mycket till empan som fixat till mig så jag ser ut som en människa igen!

får se vad som händer i helgen, jag är sugen att gå ut på lördag men ingen av mina vänner verkar speciellt intresserade. får hoppas att dom ändrar sig, men det vet jag ju att dom brukar, så mest troligt är vi nog ute i dimman på lördagkväll ska ni se. blir det inte att dricka så ska vi nog på ishallen & åka skrillor på lördagkväll, så hur det än slutar så blir det bra.

nu ska jag återgå till min älskade teoribok...

Kommentarer

Postat av: Z A N D R A :)

Publicerad 2010-01-22 10:40:21

Allt bra idag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela