nilssonjennipher

* you're gonna go far, kid

Publicerad 2010-01-26 10:16:39 i VARDAG,



tror inte riktigt chocken över att jag har fått körkort har släppt ännu, känner mig fortfarande olaglig då jag kör bilen helt ensam. kändes helt sjukt igårkväll när jag körde efter E4an till kalix, var typ livrädd att polsen skulle komma och ta mig. fast jag blev inte tagen & jag tog mig fram vid liv, lucky me.

hade inte en enda lektion idag. eller jo, projektarbete men det gjorde jag & elin bort på typ 10 minuter. så jag var hemma typ halv 9. kändes ju sådär lagom värt att stiga upp & sminka sig. nåja, har ju hela dagen på mig att sova om jag skulle bli trött, för är faktiskt inte så farligt trött nu. ska istället vara duktig & ta itu med mitt rum. för här ser det fan inte bra ut alltså, kläder och skit över hela golvet.

Kommentarer

Postat av: Evin

Publicerad 2010-01-26 13:56:50

Haha, jag kan tänka mig det :P. Kommer ihåg den dagen jag fick körkort, det pirrade som fan i magen när man skulle själv ut på vägarna :P!



Tänkte höra om du har lust att göra en ny header åt mig :)? Du är ju grym på det :P..själv fattar jag inget av det :D!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela