nilssonjennipher

* california girls, we're unforgetable

Publicerad 2010-07-18 07:29:34 i VARDAG,



behöver jag ens säga att jag är less?
jobbade till 9 igårkväll, & har börjat klockan 7 imorse. känner mig inte direkt som världens piggaste kan jag ju meddela. men finns ju tyvärr inget annat att göra än att pallra sig upp ur sängen, hur gärna man än skulle ha stannat kvar...

när jag slutar ska vi nog fara till luleå, vi sov i töre inatt eftersom att jag började så tidigt. men tror vi ska dit ikväll också som sagt var. kanske att vi kan hinna klart med hallen då...? är ju visserligen bara hatthyllan & två bokhyllor som ska dit så det borde ju inte vara något större problem.

fan vilket skitigt inlägg. är för trött för att ens tänka.
nu ska jag hämta mera kaffe så jag inte somnar här i stolen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela