nilssonjennipher

* do you know what it feels like?

Publicerad 2010-07-31 12:40:20 i VARDAG,


liten charlie ♥

bilresan igår gick lättare än vad jag först trodde. andreas följde med, så mamma fick stanna hemma. var först om på polisstationen och gjorde ett nytt pass, så nu är jag redo för avfärd -

endast 15 (!!!) dagar kvar!

inte alls länge. & jag längtar som ett sviiin, vilket jag kanske kan ha nämt ett antal gånger tidigare.

hur som helst, nellie är som en liten jävla KARAMELL! så sjukt söt så jag vet inte vars jag ska ta vägen. ska lägga in bilder imorgon, så får ni se. men alltså, hon är så liten & ynklig så man blir helt tårögd av att se på henne. och rädd är hon, inte så konstigt med tanke på hur hon bodde tidigare... nåja, vi får hoppas att hon inser att hon fått det myckte bättre nu & att hon slutar tro att vi ska vara dum mot henne. hon & charlie har iallafall redan hittat varandra, vilket ju känns jävligt skönt! dom är bästistar, fick precis ett mms av ante där dom ligger och sover i stort sett PÅ varandra. SVINSÖTA! ♥ mina små bebisar.

jag jobbar idag, men har snart avverkat hela dagen. jobbar till 3, och måste säga att dagen gått ovanligt fort. längtar hem så jag får mysa och pussa på min minsta. ikväll blir det endast lugnt, börjar före fan imorgon, redan klockan 7. så ikväll kommer absolut ingenting intressant att hända. vilket säkertligen behövs, nästa helg är det LK & då väntar en hård (& rolig!) helg på tunastigen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela