nilssonjennipher

* I might tear you apart, told you from the start

Publicerad 2010-07-19 08:26:56 i VARDAG,

ja, inte ska ni ju tro att jag är ledig idag heller för den delen. jobbar dessutom övertid, så idag kommer jag att vara 10½ timme här på jobbet. UNDERBART... längtar som tusan till den 13 augusti för då är det färdigjobbat, & sen den 16:e sitter vi ju på planet påväg mot cyprus! vet inte hur jag ska kunna överleva utan att längta ihjäl mig tills dess.

längar också tills sandra kommer hem! & på fredag kommer hon! blir att dricka vin & mysa på ute i (förhoppningsvis!) kvällsolen hemma hos heidi på fredagkväll. ser jag framemot. känns som att det är jättelänge sen vi gjorde nåt, bara vi tjejer? hur som helst, det ska bli SVINkul & jag hoppas att veckan går jäkligt fort!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-07-19 08:40:41

hihihi! det går fort, på fredag ska vi skratta ihäl oss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela