nilssonjennipher

* I yelled back when I heard thunder

Publicerad 2010-07-14 11:30:33 i VARDAG,



igår ansökte jag om 3 timmars ledighet från mitt pass idag, hade tänkt hinna sola lite grann innan jag börjar jobba. men till vad för nytta? är ju dåligt väder idag! nåja, är alltid skönt att vara ledig. kan jag väl kanske behöva med tanke på vad som väntar? 6 dagar jobb denna vecka, sen väntar 8 underbara jobbdagar på raken. WIIE.

hade ju tänkt lägga upp bilderna från helgen + bilder på läggan, men av nån okänd anledning lämnade jag kameran i luleå sist vi var där. så bilderna kommer, blir nog imorgon, eller ja.. nån gång kommer dom upp iallafall.

blir förresten eventuellt övernattningspremiär på tunastigen 22 redan IKVÄLL. hihii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela