nilssonjennipher

* I'd rather be with you, say you want the same thing to

Publicerad 2010-07-06 17:05:13 i VARDAG,

hunnit vara ute en dryg timme, sjukt varmt & skönt! tog lite ledigt från jobbet, skulle egentligen inte alls ha slutat ännu, men fixade så jag fick sluta 15.30 istället för 17.30. GULD. har inte sovit många minuter inatt, kände mig halvt död då jag kom på jobbet imorse. trodde jag hade feber, ville bara vända såfort jag loggat in, men härdade som sagt var ut till halv 4 iallafall.

ha precis ätit "middag", om man nu kan kalla det så ens. två mackor & en banan. men kul det är att laga middag till sig själv då? har huset helt för mig själv. pappa jobbar, ante tränar, syrran & mamma är i luleå. känns... konstigt på nåt sätt. fast ändå skönt. har inte varit ensam hemma på svinlänge känns det som. nu ska jag ta med mig kudden & gå och lägga mig i soffan och sova nån timme, känns som att jag behöver lite sömn eftersom jag verkligen inte är utvilad sen inatt...

förmodligen världens finaste låt
lessnar aldrig




If I could just see you
Everything would be alright
If I see you
This darkness would turn to light

And I will walk on water
And you will catch me if I fall
And I will get lost into your eyes
And everything will be alright
And everything will be alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela