nilssonjennipher

* time is ticking and we can't go back

Publicerad 2010-07-01 17:36:50 i VARDAG,

fan. tog på mig att jobba 2 timmar övertid ikväll, vilket jag nu ångrar. skulle ha slutat 7 egentligen, som att inte det är sent nog?! nåja, jag är ju inte direkt den rikaste tjejen i världen så har väl inte direkt något val. blir ju 1 timme med enkel övertid & 1 kval övertid. & pengar behöver jag! som sagt var.

direkt jag slutar jobbet ska jag & ante gasa till luleå. orkar inte vänta till imorgon, det kändes på tok för länge, höhö. så ska dit och mäta rum & kolla vad det är som finns & vad det är vi måste köpa nytt. kommer bli en jävla inköpslista vill jag lova. blir middag från max också! inte mig emot, fan så gott. men vet inte riktigt vad det blir ännu, kanske nuggets? svinlänge sen jag åt det. eller ett kycklingmål? ååååh vad GOTT!

(jag är SVINhungrig just nu. dregglar nästan när jag ser den här bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela